Stem Öğretimi İçin 20 Strateji
Stem Öğretimi İçin 20 Strateji

Stem Öğretimi İçin 20 Strateji (9786053209089)

0.0
Yazar - Marka : Kollektif
Yayınevi - Tedarikçi : Nobel Akademik Yayıncılık
İndirim Oranı : %23 İndirim
Fiyat : ₺220,00
İndirimli : ₺169,75
Stoklarda Bulunan Adet : 0
Barkod : 9786053209089

Nobel Akademik Yayıncılık

Nobel Akademik Yayıncılık
Sınıflarda ispatlanmış pratik, etkili ve zaman kazandıran Stem stratejileriTüm sınıf düzeylerinde görev alan öğretmenler, Stem (Science, Technology, Engineering and Mathematics) öğretimine giderek daha fazla yönelmektedir fakat zaman sınırlılıkları ve yoğun iş yükleri bu geçişi zorlaştırmaktadır. Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabının yazarı Dr. William N. Bender, Stem öğretimini güçlendirdiği kanıtlanmış farklı öğretim stratejilerini adım adım açıklayan, özelleştirilebilir bir kılavuz sağlamaktadır.En son Stem öğretim eğilimlerini ve özel öğretim tekniklerini inceleyen Bender, tüm kitap boyunca araştırmaya dayalı kanıtları öne çıkarmakta ve öğretmenlere yardımcı olacak pratik önerileri sunmaktadır:• Öğretim zamanının tümünü kullanarak etkili şekilde çalışmayı kolaylaştırmakta,• Proje tabanlı öğretimle Stem öğretimini birbirine entegre etmekte,• Her bir öğrenenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde Stem stratejilerini uyarlamakta ve değiştirmekte,• Gerçek dünya problemleri üzerinde yoğunlaşarak mühendislik tasarım ilkelerini kullanmakta,• İleri düzeyde matematik ve fen içeriğini merkeze alarak iş birlikli ve takım çalışmasını vurgulamaktadır.Bugünün öğrencilerinin problemleri çözebilmeye, kendi başlarına kararlar alabilmeye ve hatalarından öğrenmeye ihtiyacı vardır. Stem öğretimi bir soruya tek bir cevaptan daha fazla cevap verilebileceği fikrini öne çıkarmaktadır. Ayrıca öğrenme, herhangi bir Stem sınıfıyla tutarlı olacak şekilde tasarlanmalıdır. Bu kitap, öğrencileri herhangi bir okulda ve küresel iş pazarında kaçınılmaz şekilde yüzleşecekleri karmaşık durumlara hazırlamada öğretmenlere rehberlik etmektedir.“Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabı, sınıf uygulamalarını değiştirme - bunların çoğu fazla maliyet gerektirmez ve bir öğrenenler topluluğu olarak uygulama yapma, okuma ve tartışma sırasında öğretmenlere birçok imkan ssğlar ve geliştirmeye yönelik tutarlı ve pratik bilgiler ile yapıcı öneriler sunmaktadır. Stem öğretimini uygulamalarını ve bu uygulama hakkında düşünmelerini geliştirecek öneriler sunarak öğretmenlerin ihtiyaçlarını karşılamaktadır.”-Mary Eldredge-Sando, North Dakota'da 2010 yılının en iyi öğretmeni, Des Lacs-Burlington Lisesi, Des Lacs, North Dakota“Stem öğretimi üst düzey düşünmeyi geliştirmenin bir yoludur ve öğrencilere gerçek yaşam problemlerini çözebilmenin yollarını sunmaktadır. Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabı öğretmenlere, öğretimlerini daha ileri düzeye taşımalarına yardımcı olacak birçok yöntemi vermektedir.”-Kristi KAy Bundy, Nebraska'da 2014 yılının en iyi öğretmeni, Ashland Greenwood Public School, Ashland, NebraskSınıflarda ispatlanmış pratik, etkili ve zaman kazandıran Stem stratejileriTüm sınıf düzeylerinde görev alan öğretmenler, Stem (Science, Technology, Engineering and Mathematics) öğretimine giderek daha fazla yönelmektedir fakat zaman sınırlılıkları ve yoğun iş yükleri bu geçişi zorlaştırmaktadır. Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabının yazarı Dr. William N. Bender, Stem öğretimini güçlendirdiği kanıtlanmış farklı öğretim stratejilerini adım adım açıklayan, özelleştirilebilir bir kılavuz sağlamaktadır.En son Stem öğretim eğilimlerini ve özel öğretim tekniklerini inceleyen Bender, tüm kitap boyunca araştırmaya dayalı kanıtları öne çıkarmakta ve öğretmenlere yardımcı olacak pratik önerileri sunmaktadır:• Öğretim zamanının tümünü kullanarak etkili şekilde çalışmayı kolaylaştırmakta,• Proje tabanlı öğretimle Stem öğretimini birbirine entegre etmekte,• Her bir öğrenenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde Stem stratejilerini uyarlamakta ve değiştirmekte,• Gerçek dünya problemleri üzerinde yoğunlaşarak mühendislik tasarım ilkelerini kullanmakta,• İleri düzeyde matematik ve fen içeriğini merkeze alarak iş birlikli ve takım çalışmasını vurgulamaktadır.Bugünün öğrencilerinin problemleri çözebilmeye, kendi başlarına kararlar alabilmeye ve hatalarından öğrenmeye ihtiyacı vardır. Stem öğretimi bir soruya tek bir cevaptan daha fazla cevap verilebileceği fikrini öne çıkarmaktadır. Ayrıca öğrenme, herhangi bir Stem sınıfıyla tutarlı olacak şekilde tasarlanmalıdır. Bu kitap, öğrencileri herhangi bir okulda ve küresel iş pazarında kaçınılmaz şekilde yüzleşecekleri karmaşık durumlara hazırlamada öğretmenlere rehberlik etmektedir.“Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabı, sınıf uygulamalarını değiştirme - bunların çoğu fazla maliyet gerektirmez ve bir öğrenenler topluluğu olarak uygulama yapma, okuma ve tartışma sırasında öğretmenlere birçok imkan ssğlar ve geliştirmeye yönelik tutarlı ve pratik bilgiler ile yapıcı öneriler sunmaktadır. Stem öğretimini uygulamalarını ve bu uygulama hakkında düşünmelerini geliştirecek öneriler sunarak öğretmenlerin ihtiyaçlarını karşılamaktadır.”-Mary Eldredge-Sando, North Dakota'da 2010 yılının en iyi öğretmeni, Des Lacs-Burlington Lisesi, Des Lacs, North Dakota“Stem öğretimi üst düzey düşünmeyi geliştirmenin bir yoludur ve öğrencilere gerçek yaşam problemlerini çözebilmenin yollarını sunmaktadır. Stem Öğretimi İçin 20 Strateji kitabı öğretmenlere, öğretimlerini daha ileri düzeye taşımalarına yardımcı olacak birçok yöntemi vermektedir.”-Kristi KAy Bundy, Nebraska'da 2014 yılının en iyi öğretmeni, Ashland Greenwood Public School, Ashland, NebraskTanıtım MetniTanıtım Metni
Yayın Evi
Nobel Akademik Yayıncılık
Cilt Bilgisi
Ciltsiz
Ürün Tipi
Kitap
Baskı Durumu
Satışta
Baskı Sayısı
1. Baskı
Basım Tarihi
Temmuz 2018
Sayfa Sayısı
264
Kitap Boyutu
17,00 x 24,00 cm
Kağıt Cinsi
1. Hamur
Yayın Dili
Türkçe
AZ ÖNCE SİPARİŞ VERİLEN ÜRÜNLER
BU ÜRÜNE BAKANLARIN SEPETİNE EKLEDİKLERİ
EKSTRA İNDİRİMLİ ÜRÜNLER
SON BAKTIĞINIZ ÜRÜNLER
 
GERÇEK STOK ADETLERİ HIZLI KARGO İMKANI
ŞİMDİ SİPARİŞ VERİN %10 MÜPTELA PUAN KAZANIN!
SİPARİŞ VERİN SEPET ALTIHEDİYE FIRSATLARINI KAÇIRMAYIN
ÖDEMENİZİ KREDİ KARTI, EFT YA DA KAPIDA YAPABİLİRSİNİZ
Cem Şahin

Sivas doğumlu olan Cem Şahin, 2005 yılından bugüne yazılı ve görsel meydanın içinde yer almaktadır.

Cem Şahin’in Gölge, 129, Tamu isimli polisiye romanları ve kendi düzenlediği boyama kitabı bulunmaktadır. Ayrıca, Kitap Müptelası ve Müptela Dükkan’ın kurucusudur.

Devamı
Turan Ekinci

1967 yılında beş çocuklu bir ailenin üçüncü çocuğu olarak Tokat’ta doğdu. İlk ve orta öğrenimimi Tokat’ta tamamladı. Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik ve Halkla İlişkiler Yüksekokul eğitimlerini aldı.

Kamuda 25 yıl hizmetten sonra emekli oldu.

Devamı
Deniz Uysal

1964 yılında Ankara'da doğdu.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Tarih Öğretmenliği bölümünden mezun oldu, otuz altı yıllık tarih öğretmenidir.

Devamı
İnanç Özgen

İnanç Özgen, 1974 yılında Elazığ'da doğdu.

Halen bir devlet üniversitesinde öğretim görevlisi olarak çalışmaktadır.

Devamı
Abbas Turan

Abbas Turan, 1968 yılında Sivas'ın Yıldızeli İlçesi Sarıkaya Köyü'nde doğdu.

Altı yıl boyunca yatılı olarak okuyarak eğitimini tamamladı.

Devamı
Kemal Doğan

Kemal Doğan, 1970 yılında Sivas'ta dünyaya geldi Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Sivas merkeze bağlı Kavak Köyü'ndendir.

Devamı
Dilek Olgun

Dilek Olgun, 1991 yılında Üsküdar'da doğdu. Dilek Olgun, astroloji, numareoloji alanında uzmanlığına devam etmektedir.

Devamı
Nermin Güday Kaçar

Yazar 1969 Bolu doğumludur. Duru ve Uras adlı iki torunu vardır. Emekli memurdur. Ayrıca resim çalışmaları da yapmaktadır.

Devamı
Faruk Güzel

1 Eylül 1981 Ankara Şereflikoçhisar doğumludur. Asıl mesleği muhasebeciliktir.

Devamı
Gamze Kurban

09.08.1986 Ankara doğumludur. 2004 yılında Kırıkkale Üniversitesi Hukuk Fakültesine girdi. 2008 yılında mezun oldu. 2009 yılından bu yana Ankara Barosu'nda serbest avukatlık yapmaktadır.

Devamı
PAYLAŞ:
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız.